Voor elk glas 33cl Victoria, Kwak of Leffe dat uw klanten bestellen in uw horecazaak, ontvangt u 33 eurocent extra van AB InBev (bovenop uw verkoopprijs) om uw zaak mee te verwarmen!
Café Chauffage is een actie voor alle consumenten die horeca ondernemers een hart onder de riem willen steken. Alle horecazaken die Victoria, Leffe of Kwak verkopen kunnen zich registreren en zo extra inkomsten genereren voor hun zaak.
De stijgende energieprijzen treffen iedereen en we gaan een koude winter tegemoet. Wat is er dan beter dan op een kille winterdag de warmte en gezelligheid van je favoriete horecazaak op te zoeken? Namens AB InBev willen wij ons steentje bijdragen om uw zaak mee te helpen verwarmen.
Na eerdere acties ter ondersteuning van horecapartners in Covid-19 tijden, lanceert AB InBev daarom nu Café Chauffage. Samen met biermerken Leffe, Victoria en Kwak wil AB InBev de horeca ondersteunen door een deel van de energierekening op zich te nemen.
Schrijf u snel in en ontvang extra steun om uw zaak te verwarmen!
Voor vragen over deze activatie kunt u uw vertegenwoordiger of CX-agent contacteren (02/200.60.50 of via mail), maar kijk aub eerst of uw vragen hieronder beantwoord worden.
Ga naar https://admin.mybees.be/ & registreer uw zaak m.b.v. uw klant ID. (Dit is een getal van 8 cijfers dat begint met '29' of '40', U kunt dit o.a. vinden bij uw vertegenwoordiger / bij het Customer Experience team). Indien u BEES reeds gebruikt, hoeft u zich niet te registreren en kan u zich rechtstreeks inloggen.
Ga naar de tab “Promoties” en klik op de knop ‘Accepteer’ bij de Café Chauffage promotie. Doorloop alle stappen, zoals het invullen van uw IBAN nummer voor het ontvangen van de vergoeding.
Controleer zeker dat uw account op ‘Actief’ staat met de schuifknop (links boven) zodat de geaccepteerde activatie zichtbaar is voor uw klanten.
Ga meteen van start! De QR code kan u zelf downloaden en printen via het tabblad ‘visibiliteitsmaterialen’. Installeer uw QR Code op de tafels in uw zaak. We verzenden daarnaast ook ongeveer 15 dagen na uw registratie gedrukte stickers met uw persoonlijke QR code, naar uw zaak.
De klant scant de QR code van uw zaak met een smartphone.
Ze voeren hun GSM-nummer in om de wettelijke consumentenlimiet van 2 bieren per dag te verifiëren.
Er verschijnt een bevestigingsscherm met een timer. Dit scherm dient de klant te tonen aan het barpersoneel tijdens hun bestelling.
Nadat het barpersoneel aan de hand van dit scherm de bestelling noteert, vragen zij de klant om op de bevestigingsknop te drukken: ‘Ik heb mijn order geplaatst’.
Tenslotte toont het scherm van uw klant een groene vink. Na het sluiten van deze laatste pop-up, werd de bestelling correct geregistreerd voor betaling door AB InBev.
Staat de antwoorden op je vragen hier niet bij? Neem dan contact op met uw vertegenwoordiger of CX-agent via 02/200.60.50, via email cx.horeca@ab-inbev.com of via dit formulier.