De vier muzes van de man? Voetbal, muziek, vriendschap en pintjes. Als ultiem mannenmerk speelt Jupiler hier dan ook graag op in tijdens zijn campagnes.
M

MEER INFO

Over Jupiler

Meer info

Jupiler laat het hele jaar door van zich horen met sponsoring en originele campagnes

Jupiler Pro League
Jupiler houdt, net als zijn drinkers, erg van voetbal. Al vijftien jaar is het dan ook hoofdsponsor van de Belgische eersteklasse, de Pro Legue, en schonk er ook zijn naam aan. Onnodig te zeggen dat wekelijks enkele honderdduizenden mensen graag naar deze matchen kijken.

Festivals
Op de grote festivals kom je Jupiler tegen. De focus ligt op de muzieksoorten die het beste passen bij de stoere uitstraling van Jupiler. Jupiler sponsort bijvoorbeeld Dance Valley, gratis openlucht popfestival Parkpop in Den Haag en pop- en rockfestival Rock Werchter in België: tezamen goed voor ruim 600.000 bezoekers.

TV spot
In de commercial die te zien is op alle Belgische zenders wordt Jupiler gepositioneerd als het ultieme mannenmerk. We zien stoere, echte mannen met hun rituelen en codes. Het gaat over leiding nemen, een welverdiende beloning na een zware inspanning én over de verfrissende werking van kwaliteitsbier.

» Bezoek de Jupiler website
» Bezoek de Jupiler Pro League website
» Word fan van Jupiler op Facebook